Sylwetka absolwenta:
Po ukończeniu specjalizacji Cyberkultura absolwenci uzyskają kompetencje w zakresie:
- obsługi zaawansowanych edytorów do tworzenia grafiki, obróbki video i tekstów,
- obsługi popularnych platform edukacyjnych np. Moodle,
- animacji stron WWW i obsługi portali społecznościowych,
- obsługi kursów i szkoleń on-line (dzięki opanowaniu narzędzi Web 2.0),
- wykorzystania aplikacji web 2.0,
- kreacji imprez kulturalnych w cyberprzestrzeni – np. w Second Life (dzięki opanowaniu narzędzi Web 2.0),
- zarządzania zasobami kultury w Internecie przy użyciu zaawansowanych technologii informatycznych,
- realizacji marketingu internetowego.
Możliwość podjęcia pracy w charakterze:
- specjalisty ds. e-learningu,
- pracownik sektora nowych mediów (redakcja portali internetowych)
- grafik komputerowy,
- specjalisty ds. reklamy (zwłaszcza internetowej),
- specjalisty ds. gier komputerowych
- menedżera i animatora kultury,